جادوی عشق

ساخت وبلاگ

 

مشاوره ازدواج

 

مشاوره ازدواج که به آن مشاوره زوجين ، مشاوره روابط يا زوج درماني نيز گفته مي شود ، نوعي درمان است که از افراد در روابط صميمانه حمايت مي کند . درمان ممکن است براي شرکاي مفيد در نظر گرفتن جدايي يا دنبال بهبود صميميت و درک مفيد باشد. در حالي که رابطه خود کانون مشاوره هاي زناشويي است ، انتظار مي رود هر يک از شرکا به خودسازي و خودآگاهي توجه کنند .

 

يافتن درمانگر مناسب زوج ها

بررسي اينکه آيا مشاور ازدواج براي هر دو شريک مناسب قبل از تعيين جلسه زوج درماني مناسب است ، مي تواند مفيد باشد. مهم است که يک مشاور ازدواج انتخاب کنيد که:

 

آموزشهاي لازم جهت ارائه مشاوره به زوجين را ديده است

برخورد با مسائل خاص زوجين را تجربه کرده است

براي تهيه يک طرح درماني با زوجين همکاري مي کند

به هر دو شريک دلسوزي نشان مي دهد

طرف نمي گيرد

به يکي از شرکا اجازه نمي دهد براي طرف ديگر صحبت کند يا حرف او را قطع کند

کنترل هر جلسه را حفظ مي کند  

به راحتي قابل دسترسي است

زوجين را تشويق مي کند که اگر از خدمات ارائه شده راحت نيستند ابراز کنند

هزينه هاي مقرون به صرفه را پرداخت مي کند يا بيمه را مي پذيرد

هنگام مراجعه به مشاوره روابط ، بسياري از زوجين سعي مي کنند يک درمانگر ازدواج و خانواده داراي مجوز (LMFT) در منطقه خود پيدا کنند. LMFT ها توسط دولت مجوز دارند ، داراي آموزش و مجوز پيشرفته در زوج درماني هستند و اغلب توسط انجمن ازدواج و خانواده درماني آمريکا (AAMFT) معتبر شناخته مي شوند.

 

 

رويکردهاي مشاوره زوجين

رويکردها و تکنيک هاي مورد استفاده در زوج درمانگر مي تواند بسته به آموزش مشاور ازدواج و مسائلي که زوجين متقاضي درمان تجربه مي کنند ، متفاوت باشد. برخي از رويکردهاي درماني رايج در مشاوره زوجين عبارتند از:

 

رابطه درماني ايماگو دلايل ادراک يا رفتارهاي منفي در رابطه را بررسي مي کند و به دنبال برقراري ارتباط بين شرکا است.

درمان متمرکز بر احساسات تعاملات جديد و مثبتي بين شرکا ايجاد مي کند و پيوند عاطفي آنها را تقويت مي کند.

درمان سيستم هاي داخلي خانواده به شرکا کمک مي کند تا يکديگر و الگوهاي موجود در روابط آنها را بهتر درک کنند.

روش گاتمن را افزايش مي دهد نزديکي، محبت، و احترام.

مدل رشد از زوج درماني بر رشد و توسعه هر يک از شرکا به عنوان يک فرد و زن و شوهر به عنوان يک جفت متمرکز است.

روانشناسي مثبت به شرکا کمک مي کند تا بر ويژگيهاي مثبت تمرکز کرده و در زمان حال زندگي کنند.

روايت درماني مسائل گذشته را از زواياي مختلف بررسي مي کند و به زوجين کمک مي کند بينشي در مورد تنظيماتي که ممکن است در روابط ايجاد کنند ، داشته باشند.

مشاوره فردي مي تواند به عنوان پيش درآمد زوج درماني باشد. اگر شريک ديگر تمايلي به مراجعه به زوج درماني نداشته باشد ، اين ممکن است يک روش درماني باشد.

مشاوره زوجين چگونه کار مي کند

هدف از مشاوره زوجين کمک به شرکا در يادگيري بيشتر يکديگر و کسب مهارت هاي سالم در حل مسئله است. مشاور ازدواج يا LMFT ممکن است در طي جلسات اول با هر دو شريک زندگي ، بصورت مشترک يا جداگانه مصاحبه کند. پس از آن ، آنها ممکن است بازخورد ارائه دهند. زوجين ممکن است اهداف درماني را با راهنمايي درمانگر تعيين کنند و برنامه اي براي درمان تهيه کنند تا هر فرد بداند چه انتظاري دارد. در زوج درماني ، نتايج مثبت اغلب به انگيزه و فداکاري زوجين در روند کار بستگي دارد.

 

با پيشرفت درمان ، هر يک از شرکا ممکن است شنونده و گفتگوي بهتري شود. شرکا نيز غالباً ياد مي گيرند که از راه هاي جديد ديگري حمايت کنند. بروز درگيري در جلسات درماني غيرمعمول نيست. يک مشاور ازدواج اخلاقي بي طرف خواهد ماند و از کنار زدن خودداري مي کند. برخي از مشاوران ازدواج به عنوان يک بخش استاندارد از درمان ، جلسات تکميلي فردي را به هر يک از شرکا ارائه مي دهند. ديگران ممکن است در صورت درخواست جلسات جداگانه ارائه دهند. 

 

مشاوره روابط معمولاً هفته اي يکبار برگزار مي شود. اين برنامه بسته به اهداف زوجين و اينکه آيا هر يک از شرکا نيز در جلسات درماني فردي يا گروهي شرکت مي کنند ، مي تواند متفاوت باشد. مشاوره زوجين در شرايط مختلفي ارائه مي شود ، از جمله اقدامات خصوصي ، مراکز مشاوره دانشگاه و اقدامات گروهي.

 

مشاوره ازدواج غالباً کوتاه مدت است ، هرچند بهبود يک رابطه ممکن است زمان بيشتري ببرد. در نهايت ، زوج درماني تا زماني که زوجين متعهد به تکميل برنامه درماني باشند يا تا زماني که به نتيجه نرسند ، ادامه خواهد يافت.

 

مشاوره زوجين براي چه کساني است؟

هر زوج با سابقه مشترک ممکن است از مشاوره روابط بهره مند شوند. زوجين ممکن است براي حل مشکلات روابط ، درک بينايي از پويايي روابط خود ، تقويت پيوندهاي عاطفي خود يا يافتن راههاي دوستانه براي پايان دادن به رابطه خود ، به مشاوره بپردازند. مشاوره قبل از ازدواج براي افرادي که خواستار ازدواج هستند در دسترس است.

 

چه زماني مشاوره زوجين توصيه مي شود؟

از آنجا که همه زوجين در مقطعي از روابط خود دچار تنش يا درگيري مي شوند ، بسياري از افراد در مورد زمان مشاوره براي زوجين مطمئن نيستند. واقعيت اين است که زوجين ممکن است به دلايل مختلف از جمله:

 

جنگ قدرت

مسائل ارتباطي

سوء مصرف مواد

نارضايتي جنسي

مسائل مالي

مسائل خشم

خيانت

تنظيمات عمده زندگي

درگيري مکرر يا سطح استرس زياد

ايده هاي متناقض در مورد فرزندآوري

اکثر مشاوران زوج موافقند که بهتر است به محض ورود نارضايتي به رابطه ، به مشاوره زوجين بپردازيد. لازم نيست درمان تا زماني که مسئله اي به بحران تبديل شود به تأخير بيفتد. در بسياري از روابط ، تا زماني که مسائل به طور متوسط ??شش سال ادامه پيدا نکند ، زوج درماني در نظر گرفته نمي شود. اين تأخير مي تواند مشکل ترميم يا حل نگراني ها را دشوارتر کند.

 

زوج درماني همچنين براي شرکايي که در مورد آينده رابطه خود تصميمات قطعي گرفته اند ، مفيد است. يک زوج در يک رابطه سالم ممکن است براي افزايش صميميت يا يافتن راه هاي جديد براي برقراري ارتباط عاطفي با يکديگر به مشاوره بپردازند. زوجيني که از قبل تصميم به جدايي گرفته اند ، ممکن است براي پايان دادن به رابطه خود با شرايط محترمانه ، مشاوره زوجين را دنبال کنند.

 

افرادي که نامزد ازدواج هستند نيز ممکن است مشاوره قبل از ازدواج را انتخاب کنند. اين مي تواند به زوجين کمک کند تا مناطقي را که درگيري يا نگراني دارند که ممکن است در ازدواج آنها مشکل يا نارضايتي ايجاد کند ، کشف کنند. روش درماني به زوجين اجازه مي دهد تا در مورد اختلاف نظر ، ارزشهاي شخصي و انتظاراتشان گفتگو کنند. مشاوره قبل از ازدواج مي تواند موارد بيشتري را کشف کند که يک زن و شوهر در ابتدا قصد بحث و گفتگو را داشتند. اين ممکن است مفيد باشد ، زيرا به زوجين اجازه مي دهد قبل از ازدواج ارزيابي کنند که آيا آنها واقعاً سازگار هستند يا خير.

 

درگير شدن در زوج درماني مزاياي بسياري دارد ، اما برخي از شرايط با اين روش بهبود نمي يابند. به عنوان مثال ، در موارد سو abuse استفاده در خانه که خشونت باعث ترس يک شريک از ديگري مي شود ، ممکن است زوج درماني کافي نباشد. در برخي موارد ، اگر فرد با يک شريک زندگي سوus استفاده کند ، ممکن است امنيت يا زندگي او را به خطر بيندازد. قربانيان سو abuse استفاده از شريک زندگي صميمي تشويق مي شوند در صورت اضطرار با پليس تماس بگيرند يا يک مرکز بحران محلي پيدا کنند.

 

زوج درماني چقدر موثر است؟

مطالعات نشان مي دهد زوج درماني مي تواند تأثير مثبتي در روابط داشته باشد. تحقيقات ارزيابي تغييرات رضايت زناشويي پس از درمان نشان مي دهد تقريباً 48? از زوجين پس از 5 سال به بهبود يا بهبودي کامل در رضايت از رابطه دست مي يابند. تقريباً 38? از زوجين وخيم شدن رابطه را تجربه کردند و 14? نيز در همين مدت بدون تغيير باقي ماندند.

 

زوج درماني وقتي بسيار م effectiveثر است که هر دو شريک زندگي متعهد به بهبود رابطه و پايبندي به برنامه درماني باشند. اگر يکي از شرکا از شرکت در معالجه امتناع ورزد يا رابطه خشونت آميز يا توهين آميز باشد ، اين روش بسيار مثر است. اثربخشي زوج درماني نيز هنگامي کاهش مي يابد که افراد در رابطه فقط انتظار تغيير شريک زندگي خود را دارند. هرچه روابط عضوي از روابط بازتر براي تأمل در ديدگاه ها و عادت هاي خود باشد ، احتمالاً درمان زوج هاي م moreثرتر خواهد بود.

 

تاريخچه مشاوره زوجين

مشاوره روابط ، که در ابتدا به عنوان مشاوره ازدواج شناخته مي شد و مختص زوجين نامزد يا متاهل بود ، در دهه 1930 در ايالات متحده در مراحل ابتدايي بود. مشاوران ازدواج در مورد ازدواج و زندگي خانوادگي به مردم آموزش مي دادند. با اين حال ، به ندرت پيش مي آمد که شرکا با هم به مشاوره روابط بپردازند.

 

زوج درماني با پيدايش خانواده درماني و افزايش ميزان طلاق در طول دهه هاي 1960 و 1970 دگرگون شد . در اين دوره ، زوج درماني به طور معمول با هر دو شريک زندگي انجام مي شد. مشاوره زوجين در حال حاضر به شدت تحت تأثير خانواده درماني قرار دارد ، يک رويکرد جامع که براي درمان سيستم خانواده همراه با تک تک اعضاي آن طراحي شده است. کار پيشگامان خانواده درماني ، از جمله موري بوون و ويرجينيا ساتير ، به ويژه در ايجاد اين روش تأثيرگذار بود.

 

امروزه مشاوره زوجين در انواع روابط براي افراد متاهل يا مجرد در دسترس است. مشاوره معمولاً شامل هر دو شريک زندگي مي شود ، اما مواردي وجود دارد که يک مشاور ازدواج ممکن است فقط با يک فرد در رابطه کار کند. مشاوره براي افراد در يک رابطه ممکن است بر رفتارهاي شخصي ، واکنشها و / يا فرصتهاي رشد متمرکز باشد.

منبع: گپچه

 

 

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,ازدواج, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 328 تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 ساعت: 16:50

مواد تلخ کننده الکل

q3xr_e3.jpg

گزارش ها نشان مي دهد که برخي از افراد از الکل سفيد (الکل طبي و فرآوري شده) به عنوان مشروبات الکلي خوراکي استفاده مي کنند! به همين دليل جهت جلوگيري از اين اتفاق وزارت بهداشت به کارخانه هاي توليد کننده الکل اعلام کرده است که بايد از مواد تلخ کننده در توليد الکل استفاده کنند. با اين حال برخي از افراد همچنان از اين ماده در ترکيب مشروبات الکلي دست ساز خود استفاده مي کنند. اين در حالي است که الکل طبي بسيار مضر بوده و مي تواند سلامت انسان ها را به خطر بيندازد. به عنوان مثال در صورت مصرف الکل چوب (متانول)، اين ماده به صرعت توسط مخاط دهان و دستگاه گوارش جذب مي شود و در نهايت منجر به مسموميت فرد مصرف کننده مي گردد. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي برخي از اين مواد تلخ کننده الکل بپردازيم.

اتانول

اتانول يکي از الکل هاي بي رنگ است که خاصيت ضد باکتريايي داشته و به عنوان يک ماده ضد عفوني کننده به کار مي رود. اين ماده از طريق دستگاه گوارش شده و در بدن توزيع مي گردد. به دليل کاربردهاي زيادي که اين ماده دارد، خريد اتانول در سراسر دنيا همواره نرخ بالايي داشته و مصرف آن بسيار زياد است. اين ماده يک حلال قوي بوده و به عنوان نگهدارنده مواد دارويي نيز به کار مي رود. از ديگر کاربردهاي اتانول مي توان به استفاده از آن به عنوان ضد يخ در توليد مواد اوليه صنايع غذايي اشاره کرد. همچنين از اتانول در توليد محصولات زيبايي و مراقبت شخصي، رنگ ها و فرآورده هاي سوختي و ... استفاده مي شود. اين الکل در محصولات آرايشي و بهداشتي به عنوان يک رطوبت دهنده و نگهدارنده به کار رفته و به تميزي پوست و افزايش مدت زمان نگهداري لوسيون ها کمک مي کند. همچنين در از بين بردن ميکروارگانيسم هايي چون باکتري ها، قارچ ها و ويروس ها مفيد و موثر بوده و براي ضد عفوني کردن و شست و شوي دست ها (در صورت عدم وجود شوينده هايي چون آب و صابون) به کار مي رود. از آن جايي که اتانول يکي از الکل هايي است که با آب و ساير ترکيبات آلي مخلوط مي شود، يک حلال عالي براي رنگ ها، لاک ها و لاک الکل به شمار مي رود. از اتانول به عنوان افزودني در صنايع غذايي براي طعم و رنگ بخشيدن به غذا استفاده مي شود. اين در حالي است که اغلب در ليست مواد تشکيل دهنده مندرج بر روي بسته بندي مواد غذايي از وجود اتانول نامي برده نشده و تنها نام آن عصاره طعم دهنده آورده مي شود. 97 درصد بنزين مورد استفاده در ايالات متحده نيز از اتانول تشکيل شده که به کاهش آلودگي هوا کمک مي کند.

متانول

متانول که به عنوان متيل الکل نيز شناخته مي شود، ماده شيميايي بدون رنگ، قابل اشتغال و سمي است که از تقطير مخرب چوب به دست آمده و از ترکيب مونوکسيد کربن و هيدروژن حاصل مي شود. اين ماده با هوا، اسيدها، اکسيدان هاي قوي و عوامل احيا کننده واکنش داده و در صورت تجزيه شدن دود تند و گازهاي تجريک کننده توليد مي کند. اين ماده در ترکيبات زيادي به کار مي رود. از جمله موارد استفاده آن مي توان به کاربرد به عنوان حلال، استفاده در رنگ و رزين و انواع عطرها و برخي داروها، استفاده به عنوان ضد يخ خودروها و سوخت هاي رکات، سوخت کارخانه ها و اتومبيل هاي مسابقه اي و موتورهاي کوچک اشاره کرد. همچنين براي توليد برخي مواد شيميايي مانند فرمالدئيد و استيک اسيد نيز از متانول استفاده مي شود. کاربردهاي فراوان اين ماده به هر چه بيشتر شدن ميزان خريد متانول در سراسر دنيا منتهي شده است. اين ماده به مقدار کم در بدن انسان نيز توليد شده و همچنين به طور طبيعي در برخي از ميوه ها و سبزيجات وجود دارد.

دناتونيوم بنزوات

دتانيوم بنزوات کاتيون آمونيوم کواترنري است که دو بازوي اتيلي دارد که يکي از آن ها بنزيل بوده و ديگري آميد بزرگ تري است که اغلب بنزوات نام دارد؛ (بنزوات نمکي از اسيد بنزوئيک است.) دناتونيوم بنزوات را مي توان تلخ ترين ماده کشف شده دانست! اين ماده فاقد رنگ و بو و غير فعال است و براي نخستين بار در سال 1958 توسط يک داروساز اسکاتلندي ساخته شد. دناتونيوم بنزوات پودر کريستالي شکل و سفيد رنگ است که در روغن هاي گوزن، ناخن هاي مصنوعي، لوازن آرايشي و بهداشتي، لاک الکل، ضد يخ، مايع شست و شوي شيشه جلوي اتومبيل ها، رنگ ها و کابل هاي الکتريکي (به منظور جلوگيري از خورده شدن عايق توسط موش ها) به کار مي رود. يکي از جالب ترين و در عين حال مهم ترين کاربردهاي اين ماده که موجب شده بسياري از افراد به سراغ خريد دتانيوم بنزوات بروند اين است که به دليل طعم بيش از اندازه تلخي که دارد، براي کساني که نمي توانند خودشان عادت جويدن ناخن ها را ترک کنند راه کار مفيدي خواهد بود و فرد بلافاصله پس از گاز گرفتن و جويدن ناخن ها اين تلخي را چشيده و از ادامه اين کار دست بر مي دارد.

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : مواد,تلخ,کننده,الکل, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 16:01

اسپانسرشيپ تيم هاي ليگ جزيره

 

ليگ برتر انگلستان که به آن Premier League يا ليگ جزيره هم گفته مي شود، يکي از بالاترين سطح فوتبال باشگاهي در بين ليگ ‌هاي فوتبال کشور انگليستان است که هر ساله با حضور ?? تيم برگزار مي شود.

اين ليگ با استفاده از سيستم صعود و سقوط به ليگ فوتبال متصل مي شود و به جرات مي توان گفت که اين ليگ يکي از بهترين و معتبرترين ليگ ‌هاي جهان نيز به ‌شمار مي‌آيد.

اگر بخواهيم بيشتر در مورد ليگ برتر براي شما بگوييم، اين ليگ در واقع يک مدل شرکت سهامي است که تيم ‌هايي که در آن فعاليت دارند، در واقع سهامداران آن هستند.

اين مسابفات هرساله در ابتداي ماه آگوست شروع مي شود و بعد از انجام ?? بازي (به صورت رفت و برگشت) در ماه مي در نهايت به پايان مي‌رسد. اين بازي ها هم معمولا در روزهاي شنبه و يک ‌شنبه برگزار مي‌شود و ميليون ها نفر را به تماشاي اين مسابقات به سمت خود مي کشاند.

جالب است که بدانيد اين ليگ به صورت سالانه در مجموع براي پخش بازي‌ها به صورت داخلي و بين‌المللي چيزي در حدود ??? ميليارد پوند درآمد دارد. مسابقات ليگ برتر انگلستان با پخش زنده در بيش از ??? کشور در جهان و با بيش از ??? ميليون بيننده، بي شک يکي از پربيننده ‌ترين ليگ هاي ورزشي در دنيا به شمار مي آيد.

 در بيشتر بازي ‌هاي ليگ برتر استاديوم ‌هاي مسابقه هم هميشه کاملا پر مي شود و بليطه هاي مسابقه همگي از يک هفته قبل به طور کامل فروخته مي شود.

نکته قابل توجه در مورد ليگ برتر انگلستان اين است که دقيقا بعد شکل‌گيري اين ليگ در سال ????، تا کنون چهل و نه باشگاه در آن رقابت داشته اند و تا کنون شش تيم از آنها موفق به قهرماني شده‌اند.

اين تيم ها عبارتند از:

  • منچستر يونايتد (?? بار)
  • چلسي (? بار)
  • آرسنال (? بار)
  • منچستر سيتي (? بار)
  • بلکبرن روورز (? بار)
  • لستر سيتي (? بار).

در طي اين سالها اين تيم ها به 20 تيم کاهش پيدا کرده که 10 تيم از اين 20 تيم حال حاضر، در رقابت هاي ليگ برتر انگلستان در اين فصل از اسپانسرشيپي بنگاه هاي شرطبندي استفاده مي کنند.

ولي حزب کارگري انگلستان هم شديدا با اين موضوع مشکل پيدا کرده و صريحا مخالفت خود را با اين قضيه اعلام کرده اند. کمي قبل تر هم در کنار اين مخالفت ها، خيلي صريح و رک در مورد تبليغاتي که سايت هاي شرطبندي در کنار زمين هاي بازي انجام مي دادند هم اعلام کرده بودند که اين مخالفت به هيچ جايي تا کنون نرسيده است.

مثلا باشگاه وستهام که يکي از معروف ترين اين باشگاه ها مي باشد که از شرکت و سايت شرط بندي فوتبال معتبر Betway حدود 10 ميليون پوند يکي از تيم هايي بود که بيشترين دريافتي از سمت شرکت هاي شرط بندي دريافت کرده بود.

نکته قابل تعمل در مورد اين تبليغات اين است که سايت شرط بندي Sportpesa که در کشور کنيا فعاليت مي کند، در رده دوم بعد از شرکت  Betway قرار گرفته است.

از آنجايي که کشور کنيا يکي از فقيرترين کشورهاي آفريقايي به شمار مي آيد، ولي مردمانش به شدت به شرط بندي علاقمند هستند و بسيار براي اين کار هزينه و وقت مي گذارند.

 سايت شرط بندي Sportpesa با پرداخت مبلغ 9.6 ميليون پوندي، اسپانسر تيم اورتون شده بود و اسم شرکت خود را بر روي پيراهن اين تيم قرار دادند.

 وب سايت فيليپيني به اسم  Manbetx هم در رده سوم قرار گرفته است که با پرداخت بيش از 6.5 ميليون پوند، اسپانسرشيپي تيم کريستال پالاس را بر عهده گرفته است.

در ادامه ليست تيم ها و سايت هاي شرط بندي که اسپانسرشيپي ليگ هاي جزيره را بر عهده گرفته اند را مشاهده خواهيد کرد که اميدوارم مورد توجه شما عزيزان قرار گرفته باشد.

  • استون ويلا ( W88 )
  • برونموث ( M88 )
  • برنلي ( Lovetbet )
  • کريستال پالاس ( ManXbet )
  • اورتون ( Sportpesa )
  • نيوکاسل ( Fun88 )
  • نوريچ سيتي ( Dafabet )
  • واتفورد ( Sportsbet )
  • وستهم يونايتد ( Betway )
  • ولورهمپتون ( ManBetX )

با وجود اين همه سات ولي متاسفانه اين سايت ها از زبان فارسي پشتيباني نکرده و کاربران ايراني را تحريم کرده اند و اگر متوجه حضور يک کاربر فارسي زيبان و ايراني شوند سريع کاربر را بلاک خواهند کرد.

منبع : ويترينو

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : اسپانسرشیپ,تیم,های,لیگ,جزیره, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 15660 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 21:04

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : مدیر,تز,یک,سایت,پژوهشی,و,آموزشی, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 233 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 6:32

The Art of Mode Interior Design

Mode interior design has become the key words when looking to revamp your home, and more people are searching for inspiration than ever before. The essential concept is where creative and technical solutions are applied to a structure, room, or building to form an enhanced environment.

Many people feel that it's simple, however, there's an awfully methodical, and time consuming process behind it. It’s an inspired process that takes skill, time, research, and understanding. Although this kind of design came from the fundamentals, the imaginations and skills have advanced a good deal.

Interior design stretches back decades, and although there are many various designs and designs applied, the core elements always remained the identical. It’s believed that the Egyptians were of course the primary culture to use interior design to their homes. They were skilled at applying different textures, colors, and materials to their homes and huts.

The tombs that their noble ones were placed in were highly decorated in beautifully crafted fuiture and covered in gold and gems. The trendy interior design concepts have grown from all of the various years of various styles, and influences. The rich were often distinguished by the flowery interior design that they'd have.

Many of the Roman's would spend hours choosing the proper wall hangings to be displayed. People began to comprehend how important the inside of a home was, which it represented the owner and their wealth. Because the years went on, and interior design began to influence many homes, the Renaissance began to shape mode interior design. Many homes would be shrouded with luxurious beautiful pieces.

Themes are often utilized in mode design, and therefore the Italians mastered this with their expensive pieces from the Orient. Towards the tip of the seventeenth century, homes would become shrines to beautiful pieces of artwork and amazing design. Rooms would have individual themes and styles very the same as the concepts of the fashionable design today. As pieces of fuiture and interior items became more cost-effective average people could style their homes.

However, often they'd not understand the concepts of recent interior design, and a few got it very wrong. As more people struggled to perfect the concept of interior design others realized that they had a talent, and an eye fixed for creating amazing homes. Some people began to use their skills to assist home owners create their visions. Slowly mode interior design was recognized as a profession, and this enabled people to ascertain their careers.

Even today there are specific periods throughout history that have remained popular, and these are often Greek, Roman, French, and Gothic. All of those are used today, and within the right setting each, and each one incorporates a unique place and magnificence. Today more and more interior designers are creating unique and classy designs.

With the employment of contemporary technology, computers, and style packages, creative designs have become used more often. Mode design isn't as extreme as people think, and it's often the utilization of the lines, and shapes that make it mode. One person's concept of contemporary is typically entirely different to a different, and you would like to confirm that you simply work closely with the designer.

Although it does change reckoning on the age the fundamentals are very similar. Clean lines, lack of clutter, and single block colors are now very talked-about, and plenty of designers are using this style. Nearly every single color on the spectrum may be used, and counting on the designer that you simply use will depend upon the design of your house.

There is nothing to prevent you creating the right design yourself, and if you're creative this may be the right thanks to create your own haven. There are many various websites, TV programs, and books that specialize in the various designs which will be used. Although these may be used as a guide you continue to need to just like the concept.

There is no point in applying the design if you are doing not actually just like the colors or overall concept. A mode may look incredible in one home, however, may look very bad in yours, and you would like to think about your taste. Mode interior design can mean several various things, and if done well it'll enhance any area in your home.

 

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : The,Art,of,Modern,Interior,Design, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 276 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 21:15

کتاب باشگاه مغز (3) - حافظه و يادگيري

کتاب آموزش و تمرين در 24 جلسه

مجموعه کتابهاي باشگاه مغز

تارا رضاپور - حامد اختياري

-------------------------------------------------------------------------

فهرست کتاب:

  • چگونه از اين کتاب استفاده کنيم
  • پله‌ي 1: حافظه: کتابخانه‌ي شخصي مغز من
  • پله‌ي 2: خاطره: طبقه‌بندي کالاها
  • پله‌ي 3: حافظه‌ها: يک مغز و چندين حافظه
  • پله‌ي 4: معنايي يا رويدادي: نوع اطلاعات مهم است
  • پله‌ي 5: حافظه‌ي آينده‌نگر: مغز دورانديش من
  • پله‌ي 6: آموزش: ياد مي‌گيرم ام به سبک خودم
  • پله‌ي 7: حافظه‌ي چهره‌ها: چهره‌نگاري در مغز
  • پله‌ي 8: حافظه‌ي اعداد: هشت مثل هشت‌پا
  • پله‌ي 9: حافظه‌ي مسيرها: از کدام سمت بروم؟
  • پله‌ي 10: روش لوسي: قدم  زدن در کاخ‌هاي حافظه
  • و...

-------------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

پس از دو تجربه‌ي بسيار موفق کتاب‌هاي باشگاه مغز 1 و 2 در طي سال‌هاي اخير، اين بار با مجموعه‌ي ديگري همراه ه شما مي‌شويم. هدف اصلي اين کتاب، فعال‌تر کردن بخش‌هايي از مغز است که وظيفه‌ي ذخيره و بازيابي اطلاعات و به اصطلاح علمي‌تر، حافظه را برعهده دارد. در اين کتاب نيز هم‌چون دو کتاب قبلي، سعي کرده‌ايم با طراحي تمرينات متنوع و چالش‌برانگيز در 24 پله، انواع حافظه از جمله حافظه‌ي چهره‌ها و حافظه‌ي لغات را به تدريج بهبود بخشيم.

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : باشگاه,مغز,(3),حافظه,و,یادگیری, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 239 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 13:16